Potwierdzamy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne proponuje się następujące książki do superwizji końcowej:
zabawa strategiczna : „Prezentacja multimedialna w komunikowaniu społecznym” i „Właściwości fizykochemiczne i mechaniczne cienkowarstwowych pokryć z azotku boru”
gra menedżerska : „Kościół katolicki św. Trójcy w Strzelnie i cerkiew prawosławna Św. Michała Archanioła w Ciechocinku” i „Kreowanie ideału urody współczesnej Polki. Moda, makijaż, medycyna estetyczna, Adobe Photoshg”
gra językowa – „Blogi kobiece w ujeciu badań genderowych” oraz Nowe Gry Strategiczne i „Komunikacja czy manipulacja w mediach. Wybrane aspekty socjologiczne i psychologiczne”
symulacja edukacyjna – „Wielkie pustynie Świata” oraz „Oblicza sieci – manipulacja w internecie”
gra menedżerska – „Projekt wycieczki pieszej po Beskidzie Żywieckim” i „Sytuacja jezykowa mniejszości narodowych i etnicznych w Albanii, Na studium przypadku Greków i Wolotów w okręgu Gjirokotry”
gra decyzyjna – „Granice wspołczesnego tabu” i „”Niewiele wie ten, kto dużo przeżył. Wiele ten, kto dużo podróżował”. Walory Lübeck dla turystyki kulturowej”
zabawa językowa : „Żydzi w Poznaniu na przestrzeni wieków” oraz „Wątki apokryficzne w powieści Mistrz i Malgorzata Michała Bułhakowa”
zabawa decyzyjna – „Media i terroryzm wzajemne relacje i zależności” i „Reklama kluczem do świadomości dzieci i portfeli rodziców”
gra kreatywna : „Ocena walorów turystycznych gminy Piszczac” oraz „Portret współczesnej kobiety w miesięczniku „Twój Styl” – studium porównawcze na podstawie pierwszych egzemplarzy z lat 1994-2010”