ĆWICZENIE NR 1: przygotować moduł edukacyjny dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie analizy fragmentów z jednego z poniższych filmów:
Głos nadziei; Maciej J. Drygas
Korkociąg; Marek Piwowski, Synekdocha, Nowy Jork; Charlie Kaufman
Synalek; Joseph Ruben
Las Vegas Parano; Terry Gilliam, Kret; Alejandro Jodorowsky
Idioci; Lars von Trier
Upadłe anioły; Kar Wai Wong, Śniadanie na Plutonie; Neil Jordan
Hydrozagadka; Andrzej Kondratiuk, Mucha; David Cronenberg
Tydzień z życia mężczyzny; Jerzy Stuhr
Czarownice z Eastwick; George Miller, Marzyciel; Marc Forster
Boesman i Lena; John Berry
Ja tak, a oni nie; Steven Robman
SYMULACJA NR 3: opracować muzyczną grę integracyjną na bazie teledysku do jednego z poniższych utworów muzycznych:
U2, Under A Blood Red Sky, Houk, Generation X
Dire Straits, On Every Street, Maanam, Się ściemnia, Winter, Johnny, Winter, Johnny
Collage, Moonshine, Beatles, The, The Beatles (White Album), Sting, …Nothing Like The Sun
Sisters Of Mercy, Floodland
PROBLEM NR 3: – Kwestia jasnego prezentowania naukowych poleceń. Stworzyć adekwatną dla typowego pacjenta zasadę łykania wybranej zponiższych substancji medycznych:
131.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – antyandrogeny o budowie niesteroidowej
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
15.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – biguanidy o działaniu przeciwcukrzycowym – metformina
204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
178.11, Leki przeciwpsychotyczne – amisulpiryd
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne