ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: opracować studium przypadku dot. przywództwa na fundamencie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
Jak spędziłem koniec lata; Aleksei Popogrebsky
Lektor; Stephen Daldry, Syndrom jerozolimski; Eyal Sivan
Fargo; Ethan Coen, Joel Coen
Noce Cabirii; Federico Fellini, To jest jajko; Andrzej Brzozowski
Był sobie chłopiec; Chris Weitz, Paul Weitz
Ran; Akira Kurosawa, Zbrodnicze życie Archibalda de la Cruz ; Luis Buñuel
Do utraty tchu; Jean-Luc Godard, Komornik; Feliks Falk
Pierwsza miłość; Krzysztof Kieślowski
Złodziej życia; D.J. Caruso, Joe Black ; Martin Brest
Faceci w butach; Dein Perry
Z księżyca spadłeś?; Mike Nichols
ĆWICZENIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na bazie tekstu do wybranego z następujących przebojów:
Rolling Stones. The, Let it Bleed, Big Cyc, Golonka flaki i inne przysmaki
Faith No More, King For A Day, Fool For A Lifetime, Hendrix Jimi Experience, The, Purple Haze, Dodgy, Free Peace
Klaus Mitffoch, Klaus Mitffoch, Mayall, John, Bluesbreakers With Eric Clapton, Sting, …Nothing Like The Sun
Guns N’ Roses, Use Your Illusion
ZADANIE NR 3: – Kwestia komunikatywnego artykułowania profesjonalnych instrukcji. Stworzyć komunikatywną dla statystycznego polaka zasadę stosowania jednej zznajdujących się na naszej liście leków:
71.0, Hormony płciowe – antyandrogeny o budowie steroidowej
56.0, Kortykosteroidy do stosowania na skórę – o dużej sile działania
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
180.0, Leki przeciwpsychotyczne – Lit do podawania doustnego w postaci węglanu
150.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – oksykodon
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne